in your language

divendres, 17 de setembre del 2010

la casa de nines.nl

Hallo!

Per fi el meu primer missatge des d'Amsterdam!

De fet ja duc una setmaneta aqui, però com que vaig estar uns dies de viatge amb el papis per poblets de les rodalies i aquesta setmana fent un super intensiu de "dutch" no he tingut massa temps...

Com alguns ja sabreu, vaig pujar amb avió i els papis amb cotxe; a sota una foto del cotxe preparat per trevassar l'estret de Gibr... ups, per nar cap els Països Baixos ^_^

dijous 09-09-10, 5:00am Mataró
I una preciosa vista aèria de la meva nova casa des de l'avió:
vista del Science Park d'A'dam dijous 09-09-10, ~14:00pm (l'estrella és ca meua)
I a peu de terra és veu així:
studentenhuisvesting - també hi podeu veure la meva bici ^_^

Com podeu veure els edificis es diuen studentenhuisvesting (pronunciat "stúdenten_háus_fèsting"):
estudenten = estudiants
huis = casa
vesting = fortalesa/residència (a mi m'agrada més la primera paraula...)

I per si amb holandès no ha quedat clar:
encara no soc capaç de llegir això ^_^
I un cop a dins, es tracta, com veieu, d'una casa de nines:
thuis (a casa, pronunciat: "taus")
Com veieu, ja tinc "llit" de convidats! L'edifici de darera la finestra és el meu futur lloc de traball, és com treballar en una colònia tèxtil....¬¬'

Doncs bé, aquesta és la caseta de nines en la que viuré un anyet ^_^

3 comentaris:

Cristina 17 de setembre, 2010  

Nenaaaaa!!!! com va per aki???? esta superbé el pis!!! és més gran del que m'esperava! quines ganes de venir per aki!! muaaa

Andreu 18 de setembre, 2010  

Ostia!! És l'Arare!! Molt xulo germaneta ;)

núr 18 de setembre, 2010  

@Cristina, recuperant-me del curs d'holandès...
Sí, el pis és força grant, està força millor que el de Suècia ^_^

@Andreu, sí com que al cotxe hi cavien moltes coses vaig agafar l'Arale; així saluda a tothom qui entra ;)

Publica un comentari a l'entrada

Què en penses?

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | The Blog Full of Games

Back to TOP