in your language

divendres, 13 d’agost del 2010

hello world!

"Tot és molt maco" és el que es diu quan es va de viatge i jo me n'hi en vaig quatre anys. Majoritàriament estaré a Amsterdam, aka A'dam; una ciutat on tot és molt maco, borrós i duplicat...

Té fama de ser la millor ciutat d'Europa per posar a prova les neurones, així que crec que no vaig mal encaminada per estudiar-hi cèl·lules, si més no la il·lusió no hi falta ^_^. 

Doncs bé, la idea inicial d'aquest blog és la de substituir les típiques postaletes de viatge, però essent gratuït, col·lectiu, i ecològic (lo últim no ho tinc tant clar...). A més, suposo que també compartiré tonteries que trobi interessants ^_^.

Podríem dir que els patins voladors de la capçalera són la primera postaleta. Me'ls vaig trobar enganxats a una paret de la ciutat quan hi vaig ser el passat Maig. Encara hi seran quan hi torni?

PD. per cert, el títol del missatge està en holandès (si el google translator no m'ha timat...), només que es pronuncia algo així com helo vorld; igual que llegit en català però

h - suau com hamster
w - com la v anglesa, una mica tirant a f.

núr

1 comentaris:

núr 25 de setembre, 2010  

ups, realment el google translator no serveix per aprendre un idioma...
El títol d'aquest artícle crec que hauria de ser:
"Hallo wereld!" per estar en neerlandès... :P
Lo bó és que el google translator inclús m'ho pronunciava amb accent neerlandès... m'estic liant...

Publica un comentari a l'entrada

Què en penses?

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | The Blog Full of Games

Back to TOP