in your language

diumenge, 6 de gener del 2013

Asakusa (+ Tokyo)

Quan mires un mapa del Japó, veuràs que hi ha la tira de punts asenyalats amb esvàstiques (defet són al revés). Si ets prou valent, t'aconsello anar-hi. Però oju que t'hi esperen cendres:
El protocol requereix que et tiris el fum al cap "per purificar-te":
I endinsar-te en un mar de gent tot provant no arruinar-te a les botiguetes de tonteries i tonteries comestibles:
Cal no caure en la tentació... ok no totes les fotos són del mateix lloc... però aquest gatet és massa bufó.

Un cop has passat tots els obstacles et trobaràs amb un temple budista i et preguntaràs on està el Dragon Khan:
 
 Però no ets a la Xina "en el Corte Inglés" (ni a Can Fàbregas), sinó on Déu va perdre l'esperdenya!
Així que toca tirar la monedeta i resar (destjablement entre 1 i 2 segons, que hi ha cua):
I tal i com l'altre entrada, vaig acabar ensenyant fotos de polítics, he pensat en acabar aquesta amb algo similar:
Ah, el Dragon Khan és a la parada del metro:

2 comentaris:

carolina 22 d’agost, 2013  

He trobat el teu bloc per casualitat, m'ha fet molta gracia que perlessis d'aquesta manera, (o be ets una persona pesimista, o tot el contrari ets una persona bromista) el meu e-mail es carola .noche@gmail.com i m'agradaria saber-ne la realitat de com ets. (no per res en concret, sinó simplement pura curiositat. ((si no em contestes ho entendré i no m'enfadaré per això)) ah!! per cert les fotos son mol originals i m'en agradat molt. fins aviat???

núr 22 d’agost, 2013  

Hola Carolina. Gràcies pel comentari!
Ho he estat pensant... "Soc pesimista o bromista?" costa de dir sobre un mateix... suposo que depèn del dia ^_^

Escric, quan porto un temps que la idea em volta al cap. I intento escriure algo que els amics o la fàmilia disfrutaràn i que no hagin de llegir per cortesia. A mi no m'agrada gaire llegir (sóc incapaç de concentrar-me). Intento escriure coses que jo seria capaç de llegir fins al final.

Per a mi, el Japó és un país molt raro i quan hi vaig anar em va donar bones i males impresions. A més, és un país al que vull anar a viure per un temps, així que me'l miro molt diferent a altres llocs on he anat. Tot i el que pugui dir, em moro de ganes de tornar-hi ^_^
Penjaria més fotos però se'm va morir l'ordinador on les tenia... i encara no he intentat recuperar-les...

Publica un comentari a l'entrada

Què en penses?

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | The Blog Full of Games

Back to TOP