in your language

dijous, 14 de juliol del 2011

Aquest país no té estiu!

Són les 7 de la tarda, sóc a la feina (quasi com de costum) i, tot i que ja he acabat tot el que volia fer avui no puc marxar pq plou a vots i barrals... Aquest cap de setmana vaig "perdre" la bici davant de casa i no he agafat cap paraigües (defet no tinc paraigües).
Que plogui als Països Baixos no és gents estrany; i que tinguem temperatures de 15 graus durant el Juliol tampoc és res estrany, però la imatge de satèl·lit d'avui m'ha fet molta gràcia:

Si no veieu els Països Baixos és perquè hi ha una cortina de pluja bén concentrada. Pràcticament no toca Bèlgica i quan arriba a Alemània ja no li queda aigua!

Em sembla que em tocarà mullar-me ^_^

Tot ziens!

6 comentaris:

came 14 de juliol, 2011  

Si et serveix de consol, aqui també ha plogut, i a Can Treso, el paleta va aixecar algunes teules per mirar la teulada i no les devia posar be, i hem trobat el dalt amb molts basiots,fins i tot el parquet tot i que es sintetic s'esta bufant, que hi farem!
Carme

núr 15 de juliol, 2011  

Ostres, quin pal doncs amb el terra i sostre de Can Tresó...
Aqui hauríem d'haver aprofitat les pluges per plantar la gespa del jardí, que es veu que pq germini ha d'estar el susbtrat moll durant una setmana...

núr

andreu.carretero@gmail.com 18 de juliol, 2011  

Hola, Núria!

Dissabte, que era el sant de ta mare (i ma germana!) vaig anar a dinar a casa seva perquè m'hi va convidar. Li vaig preguntar per tu i em vaig recordar que a la sortida en globus et vaig comentar alguna cosa sobre un parc natural que havia visitat quan vaig ser a Holanda el 1999. És un lloc preciós, amb natura salvatge i un museu amb obres d'art espectaculars (recordo Degas, Monet...). Et passo l'enllaç: http://www.hogeveluwe.nl/en/14 Alla es podien llogar bicis i recórrer el parc.
I una altra cosa. M'agradaria regalar-te un llibre, encara que no sigui ni el teu sant ni el teu aniversari (de fet, no sé ni quan són, tot i que em sembla que el teu sant és a començaments de setembre). Resulta que l'ha escrit la filla d'un company de feina, professor, que és física. Es diu Sònia Fernández-Vidal, va néixer el 1978 i es va doctorar en el camp de la Informació i l'Òptica Quàntica. Ha treballat al CERN, a l'LANL, a l'ICFO... El llibre es diu La porta dels tres panys i parla del món quàntic embolcallat en una història fantàstica (fades, realitats superposades...). A mi m'ha agradat, tot i que hi ha aspectes científics que se m'escapaven una mica. He pensat que a tu et podria agradar (o no!) i per això he pensat regalar-te'l. Quan l'acabis de llegir, m'garadria que me'n donessis la teva opinió.
Com ho faig? Te l'envio per correu postal (i aleshores necessitaria la teva adreça postal)? Te'l dono quan siguis per aquí Mataró (agost?)?
Tu diràs.

Vinga, una abraçada i a reveure!

Andreu Carretero

P.S.: Consola't amb el temps: aquí també plou molt sovint aquest juliol i sembla que estiguem en un país del nord per la temperatura...

núr 18 de juliol, 2011  

Hola!

Sembla molt xulo aquest parc. Avui ho he comentat amb gent de la feina i també m'han dit que val la pena; només que no esperi cap bosc.

El llibre sembla molt interessant! I Déu ni dó quin currículum que té aquesta noia. Gràcies per parlar-me'n i molt benvingut ^_^

Doncs, jo segurament no tornaré a ser per Mataró fins la primera setmana de Setembre, que tinc un exàmen pendent. Me'l pots donar llavors, o bé me'l pots enviar a la feina dirigit al meu nom:
(AMOLF) Science Park 102
1098 XG Amsterdam
Com et vagi millor ^_^

Merci!
I una abraçada,

Núr

núr 03 d’agost, 2011  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
núr 03 d’agost, 2011  

Hola Andreu!

Avui he tornat a la feina després de quasi dues setmanes de vacances per Suissa i ja m'hi he trobat el llibre esperant-me. Moltes gracies!

Pinta molt bé. Ja et diré què m'ha semblat un cop l'hagi llegit ^_^

Una abraçada,

Núr

Publica un comentari a l'entrada

Què en penses?

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | The Blog Full of Games

Back to TOP